sandra är en tönt ;)

sandra kom hit vid 2, visste inte att hon skulle komma haha ? var hos mig sen gick vi till tunaberg och satte oss där. kul att vi är på skolan frivilligt på ett lov haha !? sen hem till mig och låg i min säng och tog foton som ni inte kommer få se eftersom jag tappat bort min kamerasladd men det ska ni vara glada för haha.
ikväll blir det nog bara att vara hemma, och imorgon kan jag inte gå på träningen för har typ nackspärr haha. och det är träning med 97 också.

jag ♥ sandra


Kommentarer
Postat av: lina

haha du har ju oxå nackspärr men du trodde inte på mig ;oo :P :) HAH <333

2010-04-03 @ 15:22:27
URL: http://filippaandlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera sötnos?:

Trackback
RSS 2.0