bloggpaus

förlåt för uppdateringen , har inte skrivit ett riktigt inlägg på mer än en vecka typ .. ?
haha och statestiken kan jag bara skratta åt ! sandra logga in och kolla bara hahahha :D
tar bloggpaus nu, och orkar inte göra det här till ett riktigt inlägg heller. finland var bäst! tog spruta mot gardasil igår, gjorde inte ont alls ? :o och har fått ny astmamedecin, nån specgrej för jag ska ha 3sprayer i 2veckor nu för min doktor tycker jag är konstig elr nått.. igår var jag och frida på fyrishov och simma, och idag sluta vi 12, skulle vart med frida, elina, sandra, moll sen men det blev inget. haha jaja det var allt jag orka skriva om nu, puss kanske börjar blogga igen nån gång, man vet aldrig haha.

sluta förstöra


love u

fiiinland

Kommentarer
Postat av: elina

vackra bilder:) love you too!<33 vem förstör?;o inte jag hoppas jag hihi<3

2010-04-22 @ 18:24:06
Postat av: sandra

vem förstör ?

2010-04-22 @ 19:06:47
URL: http://smaaile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera sötnos?:

Trackback
RSS 2.0